Les idiotes

Han ler med sitt fejka leende, skriver att han vill skärpa straffen mot djurplågeri. Massvis med 12 åringar gillar honom på fb.
Hans officela facebooksflöde är att diskutera, verkligen.
Jag blir orolig över hur den här mannen har tänkt det, han hittar lösningen på en mängd problem med hans korkade idéer.
Genom att undersöka hans facebookflöde får vi fram en mängd idiotiska idéer.
"Fantastisk Hallströmfilm nu på fyran: Mer om oss barn i Bullerbyn. Ganska långt från Rosengårdsbränder och islamistöverfall"
Snälla du, ditt försök att göra Sverige till ett land där man absolut inte eldar saker och där man inte överfaller varandra är rätt dålig. Till exempel: Är gryningpyromanen en invandrare? Jag tror inte att en man med mannen Ulf Borgsström är en invandrare, eller nu kan man ju aldrig veta helt säkert, men på bilderna ser han ut som en man du gillar.
Sedan, islamistöverfallen.
Vem har sagt att muslimer gör alla överfall? Är alla problem gjorda av muslimer? Tänk efter lilla du!

Vi fortsätter med påståenden som Jimmy Åkesson spyr ut sig.

"Kvällens SVT Debatt om invandringen var något av det mest intetsägande jag sett på teve. Någonsin."

Snälla lilla barn, jag har även själv sett på det och det är väldigt hög kvalité på det ska jag säga. Mannen som gjort reportaget är väldigt bildad och förklarar att svenskar måste förstå att vi lever i en värld där man inte bara vara ett ego. Är det intetsägande?
Här är ett försök att vara folklig:
"Mjällby tillbaka på rätt spår efter ett par veckors kramp. 2-0 mot Elfsborg hemma på Vallen :-)"
Lol och så avsluta med smilyies.
Krydda på detta med att SD förklarar att islam är kvinnodiskriminerande, säger de inte emot sig själva med att skriva:
"I själva idrottsundervisningen bör skolan ha möjlighet att skilja flickor och pojkar åt, detta som ett led i att försöka minska den sneda betygsfördelningen mellan pojkar och flickor."
Fördela pojkar och flickor? Säger inte det emot sig själv? Varför inte förbättra betygsfördelningen?
Ah!
Les idiotes säger bara jag!
//Ejja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • Ditt ip nr kommer att loggas, tänk på det innan du skriver något kränkande eller olagligt! Jag röster inte på Sverigedemokraterna - läs mer på www.sverigedemokraterna.de