Köpt nytt shampoo och balsam


Det blir den här serien nu då. Alltså, om ni undrar varför det är volym (vilket jag brukar ha rätt gott om) så är det efterssom det ska vara bra för lockigt hår, inte innerhålla massa konstigheter och sånt. Men en inpackning som gör håret mera glänsande och mjukt, det ska jag också skaffa.


Mitt nu förra, Just Glow då?
Ja, Just Glow är verkligen djävulens påfund, eller hur man ska mena det. Iaf för mig som tvättar håret lite för ofta efterssom att jag rider så ofta. Just Glow tkr jag var bra när man kanske andvände det typ varannan dag. Annars blev det lite för mkt!
Du kanske frågar dig varför är det djävulens påfund?
Och svaret är mkt enkelt men samtidigt komplicerat, den innerhåller silikon. Håret får en sk. "hinna" runt håstrået, det är det som gör det glänsigt. Vissa är livrädda för silikon vilket jag inte tkr man ska vara, men när man har mössa och håret blir lite för silikonigt kan man få otur och få mjäll...
3 av 5.

Och nej, alla söta små rikisar, frisörshampoon är inte så mkt bättre! Jag förstår int varför dom skulle vara bra för, det innerhåller inprincip samma sak bara att det är 5 ggr dyrare. Nu menar jag inte att man inte ska köpa ngt sånt, men att bara ha frisörgrejer är lite onödigt. Själv vill jag ha en sak som får bort ruffset, den sk. "risbusken" jag har ibland med en produkt som skulle vara jättebra. Problemet är att den kostar 180 kr, kanske inte jättejättedyrt men det är väl mkt kul man kan köpa här i världen för dom pengarna... man kanske ska hitta ngt lite billigare?

Jaha... dags för ny hårhistoria... elr?
//Eia


Kommentarer
Postat av: fällan

har med sådana shampoo och balsam glow samma smak:)strawberry:)dom är jätte bra:)gillar dit hår det är så fint och lockigt KAN VI BYTA!!!

2010-02-11 @ 16:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • Ditt ip nr kommer att loggas, tänk på det innan du skriver något kränkande eller olagligt! Jag röster inte på Sverigedemokraterna - läs mer på www.sverigedemokraterna.de