Sorg


Kolla a-ha. Dom har gjort låten take on me. Ett rätt go låt. Det var sjuttiotal. Då fick man väl se ut lite roligt, jag tycker mest låten är rolig... men kolla på det här...

Kolla gubbarnas dåliga försök att få tanter att kasta sig över CD-hyllorna. Okej, de kan vara okeia, men kolla han åt (din) hösger. Guldhalsband i uppknäppt skjorta. Blä! Guldhalsband går, uppknäppt skjorta går en jättejättevarm sommardag men bägge tå är ju så enormt snuskigt så jag vet inte vad jag ska säga...
//Eia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • Ditt ip nr kommer att loggas, tänk på det innan du skriver något kränkande eller olagligt! Jag röster inte på Sverigedemokraterna - läs mer på www.sverigedemokraterna.de