Resentioner - innan du läser

Nu kommer ett par recesentioner på hårprodukter, eller hur recention stavas.
Jag ska försöka göra dom bra... men men, man kan inte få alla begåvningar i världen.
Frågan är om frisörshampoo och andra "salonghårvårdsprodukter" är värda sina pengar. Vad tycker du?
Själva så har jag lockigt hår som länge har sett vanvårdat ut, men efter att ha klippt det, köpt frisörbalsam och frisörstylingprodukter har det blivit mycket bättre, men billiga märken kan ju också vara bra! Det finns dåliga dyra schampoon och sånt också. Så håll ögonen öppna innan du köper något, du kan enkelt få på dig skit, billigt som dyrt.
Det finns dom som anser att frisörprodukter är det ända som duger, att håret får sämre "kvalitét", vilket jag inte håller med om. Jag änvänder "vanligt" schampo och vanligt hårspray, samma sak med toningen. Schampo är inprincip samma sak, förutom om det inte är sulfater i. Nu kommer några resentioner.
Linnéa K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • Ditt ip nr kommer att loggas, tänk på det innan du skriver något kränkande eller olagligt! Jag röster inte på Sverigedemokraterna - läs mer på www.sverigedemokraterna.de