Mänskliga värme eller värmekuddde

Copyright Linnéa Kj
Enligt DN har en hotellkedja börjat med att mänsklig värme i sängen om man önskar (http://www.dn.se/resor/manskliga-sangvarmare-provas-pa-brittiska-hotell-1.1031886).
Personalen som har "värmt upp" sängen har en helttäckande Fleeceklädsel, men helt ärligt, vem vill ha en säng där en mänsklig "värmare" har luggit i. I mina öron låter det ju som människohandel!
Men, att vara sängvärmare måste vara ett rätt najs yrke. Tänk att få ta på mig en pyjamasaktigtfleece och lata sig i en hotellsäng som yrke, ett yrke som jag gärna skulle ta.
Men att hyra rum på hotellet... nej. Jag tipsar alla stackars värmesugna sömnlösa att köpa en värmekudde istället, och åldersgruppen som läser min blogg skulle nog enkelt kunna sy dessa på slöjden, för i dom flesta hotell finns en microvågsugn, och det fungerar även hemma♥♥♥.
Så bestäm dig för mänsklig värme eller värmekudde. Den mänskliga värmen... euk. Tänk dig ett fyllo som vill ha råd med sprit - bra yrke för honom. En värmekudde - alla fördelar. Svalnar dock lite för fort.



VÄRMEKUDDAR GOES RIGHT!


Kommentarer
Postat av: you now!your sick friend

har varit borta från skolan i två veckor sjuk vän!saknar dig!vi kommer ha fett nice på lovet:)♥

2010-02-11 @ 16:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • Ditt ip nr kommer att loggas, tänk på det innan du skriver något kränkande eller olagligt! Jag röster inte på Sverigedemokraterna - läs mer på www.sverigedemokraterna.de