CMS Curl Up Balsam


Skala:
1. Skandal 2. Helt okej 3. Bra 4. Mycket bra 5. Fantastiskt
Poäng: 4
Beskrivning från  Bangerhead.se: Conditioner innehållande apelsin & mint som återfuktar torra lockar. Utvecklad med avancerad IOPS-teknologi för att behålla lockarnas stuns, reda ut & mjuka upp
Ca: pris: 200-250 kronor, skiljer sig var du köper det

Beskrivning av mig: Jag har använt detta vid 3 tvättar. Det gör håret bättre helt klart, man får fina lockar och det luktar kanske inte så mycket, men det lilla den luktar är det gott.
Något negativt vet jag inte än.
Produkten är inte fantasitisk, men mycket bra, det är den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • Ditt ip nr kommer att loggas, tänk på det innan du skriver något kränkande eller olagligt! Jag röster inte på Sverigedemokraterna - läs mer på www.sverigedemokraterna.de