Skit skit skit

Jag ursäktar uppdateringen idag men jag har ridit och så. När jag gick in i dörren small det till om fingret, gjorde skitont och nu håller jag på att få såna svarta fläckar som gubbar har på fingret, måste köpa nagelack! Dessutom går det slött till att skriva på datorn med fingret så det kan vara felstavat.

Aja, men lite nagelack så kan jag nog överleva. Man får vänta i ett halvår då men nagelack är snyggt så... jag tror jag köper Depend,  jag får se... frågan är hur man kan få en snygg färg!


//Ejja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • Ditt ip nr kommer att loggas, tänk på det innan du skriver något kränkande eller olagligt! Jag röster inte på Sverigedemokraterna - läs mer på www.sverigedemokraterna.de