Lite märkesnördar är vi nog alla...


Ja, jag erkänner. Jag gillar märken.
Mina ögon smälter när jag ser iPodarna, dom är så perfekt gjorda, klickar så perfekt och Converse,  lagom gjorda, inte för stora saker, som plastbiten där fram. Dom är också så perfekta...
Eller Cheap Monday stuprör... sitter som korvskinn... snyggt märke dreggel.

Men vad är det som gör att man frivilligt kan betala flera gånger högre summa för dessa varor, varför har dom lyckats?
Ja, det handlar nog om popularitet, och även att produkten är snygg, på riktigt, Fejk kopior kommer ändå aldrig bli samma sak, eller hur?

Så jag kommer fortsätta dra på mig Converse, lyssna på min Nano och akta mig för fejk, dock så letar jag ju gärna upp billigare exemplar av denna vara, på blocket osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • Ditt ip nr kommer att loggas, tänk på det innan du skriver något kränkande eller olagligt! Jag röster inte på Sverigedemokraterna - läs mer på www.sverigedemokraterna.de