Hallo everbody!

Blir denna bloggheader bättre?
Hej bloggläsare!
Jag råkar veta att några av er här är ribbabarn som såg min blogg förut. Och jag VET att ni tyckte det var enormt spännande, och ni inte kunde tygla era tungor utan istället tyckte det var ful och värdelös.
Vet ni vad?
Alla bloggar är värdelösa, och man håller på i en evig strid vad man egentligen ska skriva på en blogg.
Vet ni vad? Min blogg är inte ens lillfjortis klassad, besök www.kissies.se så kommer ni trilla av stolen.
Okej, jag låter kanske liiiite fördomsfull mot er men jag är inte ens insatt spec. i bloggvärlden, ni kan 0 %, och hur råkade ni komma in hit?
Jag vet det. Ni blir beroende. Ni kommer inte kunna slita er från min blogg efter en veckans tittande. Testa själva :D.

Och Ribbaskolan är bättre än Grennaskolan. Punkt.

För den delen, seriösa bloggläsare, se headern ovan, skulle den bli bättre att sätta in än den jag har nu?

Och nu måste jag plugga som en normal människa!
//Ejja


Kommentarer
Postat av: Samantha

Den där headern verkar jättebra :)

Jag är dinosaurien helt enkelt. Jag råkade bara ramla in på denna blogg.



Ha en bra dag och lycka till med påbyggandet med din blogg.

2009-11-19 @ 17:10:52
URL: http://dinosaurien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • Ditt ip nr kommer att loggas, tänk på det innan du skriver något kränkande eller olagligt! Jag röster inte på Sverigedemokraterna - läs mer på www.sverigedemokraterna.de