Ang. förra inlägg

Jag är också ett ribbabarn. Jag orkade inte formulera och det var ju också ett skämt! Jag tkr att ribba är bättre än Grennaskolan. Jag hoppats ni fattar att det var ett skämt. Aja, orka bry sig, nu ska jag gotta mig i pannkakor!

Föresten, jag har fått lite Kalles Prickiga när mina föräldrar handlade mat. Jättegott på halvmörkt bröd... det är nästan obeskrivligt. Frukosten är räddad, ingen mera jättestark skit på min tunga när jag är morgontrött :D! Okej, meningslöst inlägg men gooooooooooooooooooooooooooooooooott är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • Ditt ip nr kommer att loggas, tänk på det innan du skriver något kränkande eller olagligt! Jag röster inte på Sverigedemokraterna - läs mer på www.sverigedemokraterna.de