Lalalalala luciadan!


Idag har jag faktiskt varit på ett luciatåg, som tärna. Okej, jag kom på mitt i tåget att jag hade på mig skorna och började roooooooooooooooooooodna men annars var det kul.

Iaf, detta ska jag inte skriva mera om. Jag ska skriva om debbat.

Ska en kille vara lucia? Är blonda lucior bättre? Varför skulle dom vara det?
Jag tycker killar får vara lucior, men ingen skulle nog rösta på dom, om dom trots skulle göra det, tkr jag det är fritt fram. Lucia är dock ett kvinnligt ämbete, men det är väl nästan samma sak som att säga att en presidentpost är det!

Och om blonda lucior tycker jag att alla kan vara lucia. Det ska inte göra betyda något med hudfärg, hårfärg, längd osv. Det jag dock tycker inte passar är dom som färgar håret blont bara för tåget eller har föräldrar som köper röster för kanske 1000 kronor till dom, i luciatåg ska man vara sig själv.

//Ejja

Kommentarer
Postat av: me din boyfriend;)haha

sankta lucia!

2009-12-17 @ 11:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • Ditt ip nr kommer att loggas, tänk på det innan du skriver något kränkande eller olagligt! Jag röster inte på Sverigedemokraterna - läs mer på www.sverigedemokraterna.de