Klädomometer "anständigt klädd"


Nu är det en diskution om en kvinna med Niqab i en skola. Hon nekas utbildning för sin ansisktsslöja. Jag har gjort en klädometer, den är nog inte  korrekt, burqa och många steg saknas, men huvudstegen tkr jag jag har med. Sedan har jag bara gjort gubbarna på en hemsida. Jag tkr man ska få ha på sig vad man vill, iallafall i skolan, men sen när man ska söka jobb... hm...
Jag tkr att det får arbetsgivaren bestämma, men mellan 2-3 tkr jag att man ska få arbeta fritt, vid nivå 1 elr värre, tkr jag, somsagt, att det är arbetsgivarens uppdrag, för, personen gör knappast något, så...
//Ejja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • Ditt ip nr kommer att loggas, tänk på det innan du skriver något kränkande eller olagligt! Jag röster inte på Sverigedemokraterna - läs mer på www.sverigedemokraterna.de