Clambie gäsbloggar

Här är jag. Och jag gästbloggar. Halleluja!

Så, vem är jag? Jo, jag är Linneas onde tvillingsyster. Jag går på en internatskola, men gissa, jag är självklart externat... Hahahaha.

På fritiden så rider jag, och lyssnar på musik på ipoden, och gör det som ni kallar NoLifers och det jag kallar I. Men, asså det är mitt liv mohahahhahahahahha. Jag har en blogg i alla fall...

Bloggen ska vara orginell, men jag kan (som Linnea) inte hålla igen med åsikter. Men inte i samma utsträckning, Linnea tror lixom att hon kan bli känd genom att skriva sina åsikter. Uuuuuuuuuuuuuu en 13åring med åsikter och ateist asså det måste vi läsaa...

Men ni får gärna besöka min blogg, och helst fortsätta läsa den! Den handlar om mitt liv i en boring småstad som heter GRENNA. Ja, det är sant. Jag bor i en polkagrisstad, och som alla infödingar (jag bodde på Gotland tills jag var 4 och vill lära mig Gotländska, kampen får ni följa på bloggen...) så är jag en nolifer!
Nä nu överdriver jag.
Besök iaf gärna min blogg:
www.underligatjejen.blogg.se
SMELL U LATER!!!!!!!!!!!//Clambi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • Ditt ip nr kommer att loggas, tänk på det innan du skriver något kränkande eller olagligt! Jag röster inte på Sverigedemokraterna - läs mer på www.sverigedemokraterna.de